SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJAProsimo, da pred uporabo naših storitev pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja.
Ti splošni pogoji urejajo delovanje spletne strani
www.smartservis.si, pogoje popravil in servisnih storitev, pravice in obveznosti uporabnikov ter poslovni odnos med podjetjem
Borzung, informacijske tehnologije, d.o.o., Šmarska cesta 7A, 6000 Koper - Capodistria, matična številka:
8291756000, davčna številka:
32458568, vpisano pri
Okrožnem sodišču Koper (v nadaljevanju: »ponudnik«), in stranko (v nadaljevanju: »stranka«).
Splošni pogoji so sestavljeni skladno z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, predvsem z
Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb splošnih pogojev brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletni strani in so za stranko zavezujoče.
1. Oddaja naprave v servis
- Popravilo izvedemo strokovno in v skladu z dobro prakso.
- Ponudnik si prizadeva ohraniti podatke na napravi, vendar za izgubo podatkov ne odgovarja. Stranki priporočamo, da pred oddajo naprave izvede varnostno kopijo.
- Vse dodatke (SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite ipd.) je priporočljivo odstraniti, saj zanje ponudnik ne odgovarja.
- Okvarjene/zamenjane komponente (ekrani, baterije ipd.) se po popravilu lahko vrnejo stranki na izrecno željo, izraženo ob oddaji naprave. Če želja ni izražena, ponudnik sam odloči o načinu ravnanja z zamenjanimi komponentami.
2. Čas popravila
- Čas popravila je okviren in je odvisen od narave okvare, razpoložljivosti rezervnih delov ter kompleksnosti postopka.
- V primeru pomanjkanja materiala se rok lahko podaljša do 30 dni od prejema naprave.
- Če naprava ob prevzemu nima priloženega gesla za testiranje, se rok popravila lahko podaljša.
3. Gesla in varovanje podatkov
- Gesla in kode za odklep so namenjena izključno za testiranje delovanja naprave po popravilu.
- Če stranka ne posreduje gesla, lahko ponudnik napravo ponastavi, kar lahko povzroči izgubo podatkov.
- V primeru nedelovanja biometričnih funkcij (Touch ID, Face ID ipd.) po menjavi določenih komponent ponudnik ne prevzema odgovornosti.
4. Garancija na storitve
- Garancija na opravljeno popravilo znaša 90 dni od datuma prevzema naprave.
- Garancija velja izključno za vgrajene komponente in izvedeno storitev.
- Garancija ne velja:
- če naprava ni bila prevzeta z računom,
- v primeru mehanskih poškodb po popravilu,
- ob posegih tretjih oseb,
- pri okvarah, ki niso povezane s predmetom popravila,
- pri izpostavljenosti vodi, vlagi ali oksidaciji,
- ob normalni obrabi (npr. baterija).
- Na popravila na matični plošči garancija ne velja, razen če je dogovorjeno drugače.
5. Prevzem naprave
- Po obvestilu o zaključenem popravilu ima stranka 30 dni časa za prevzem.
- Po preteku 30 dni si ponudnik pridržuje pravico zaračunati ležarnino v višini 1 € na dan.
- Če naprava ni prevzeta v 60 dneh od obvestila, si ponudnik pridržuje pravico napravo prodati ali uničiti, z morebitnim izkupičkom pa poravnati stroške storitev in skladiščenja.
6. Dostava po pošti
- Naprave, poslane po pošti, so ustrezno zaščitene, vendar ponudnik ne odgovarja za morebitne poškodbe med transportom.
- Stroške pošiljanja krije stranka, razen če je drugače dogovorjeno.
7. Cene in plačila
- Vse cene so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
- Plačilo je možno na naslednje načine:
- z nakazilom na TRR ponudnika,
- z gotovino ob prevzemu naprave,
- s plačilom po povzetju (Pošta Slovenije, GLS ipd.),
- s kreditno ali debetno kartico,
- preko elektronskih plačilnih sistemov (npr. PayPal).
- Ponudnik si pridržuje pravico zahtevati predplačilo za določene storitve ali materiale.
- Pogodba med ponudnikom in stranko se šteje za sklenjeno v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
8. Reklamacije in pritožbe
- Reklamacije se upoštevajo le, če stranka predloži dokazilo o plačilu in natančen opis težave.
- Pritožbe se oddajo preko e-pošte info@smartservis.si. Ponudnik se zavezuje, da jih bo obravnaval v zakonsko določenih rokih.
9. Odgovornost
- Ponudnik ni odgovoren za:
- izgubo podatkov,
- posledične škode zaradi nedelovanja naprave,
- morebitno izgubo tovarniške garancije proizvajalca zaradi posega.
- Vodotesnost naprave po popravilu ni zagotovljena.
10. Končne določbe
- Za razmerja, ki jih ti splošni pogoji ne urejajo, se uporablja veljavna zakonodaja Republike Slovenije.
- V primeru spora je pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.